On ramp

On ramp

pamatkurss jauniem dalībniekiem

Jauno dalībnieku grupa jeb pamatkurss, kurā tiek apgūtas CF grupās izmantotās vingrojumu izpildes tehnikas paņēmieni. Lielākoties šajā grupā jaunajiem dalībniekiem tiek ielikti vispārējie pamati, lai pēc tam sekmīgi spētu darboties arī ar dažādiem pieliktiem svariem. Šajā grupā tiek aicināts ikviens, kurš pirms tam nav nodarbojies ar sportu vai arī pagājis ilgs laiks, kopš pēdējām fiziskām aktivitātēm.

/6 Months

CF Kids

CF Kids

nodarbības bērniem

Pamats jauniešu turpmākai attīstībai par sportistiem vai fiziski aktīviem un mērķtiecīgiem cilvēkiem. Katrā vecumposmā svarīgi attīstīt noteiktas fiziskās īpašības, iemācīt pareizas pamatkustības vai pilnveidot tās, tādēļ CF Kids galvenie mērķi ir iemācīt pareizi skriet, lēkt, attīstīt koordināciju, ātrumu, spēku - strādājot ar personīgo svaru. Daudz laika pavadīsim spēlēs, stafetēs un rotaļās.

/6 Months

Girls Power

Girls Power

nodarbības jaunietēm

Vidējas intensitātes funkcionāli treniņi 13 – 17 gadus vecām jaunietēm, izmantojot TRX piekares sistēmas, pildbumbas, trenažierus u.c. aprīkojumu rezultātu sasniegšanai caur jautrību. Aktivitāte un jautrība tiek nodrošināta.

/6 Months

CF Teen

CF Teen

vispusīgā sagatavotība jauniešiem

Vispusīgās sagatavotības treniņi jauniešiem kuri trenējas dažādos sporta veidos vai, kuri vēlas kļūt vēl spēcīgāki, attīstīt spēku, ātrumu un izturību. CF Teen treniņa galvenie mērķi ir vispusīgā fiziskā sagatavotība, svarcelšanas tehnikas pamatu pilnveide, spēka, koordinācijas, ātruma un vispārējās izturības attīstīšana. Nodarbība sākas ar atbilstošu iesildīšanos, pēc kura seko jaunu elementu apgūšana, savukārt nodarbības otrajā pusē seko WOD (Workout of the day), pēc kura seko dziļās muskulatūras nostiprināšanas vingrinājumi, atsildīšanās un staipīšanās jeb streching.

/6 Months

Weightlifting Teen

Weightlifting Teen

spēka vingrinājumi jauniešiem

Nodarbība 7 līdz 17 gadus veciem jauniešiem, kuras galvenais uzdevums ir attīstīt  bērnu vispusīgo fizisko sagatavotību, kā arī apgūt olimpiskās svarcelšanas sporta veida tehniku. Gados vecākiem jauniešiem akcents tiks likts uz spēka vingrinājumiem, izmantojot svara stieņus, svara bumbas un hanteles. Tāpat gados vecākiem jauniešiem savas iemaņas būs iespējams atrādīt sacensībās.

/6 Months

Ārstnieciskā vingrošana

Ārstnieciskā vingrošana

vieglas un vidējas intensitātes vingrošana pieaugušajiem

Nodarbību pamatmērķis ir nostiprināt mugurkaula muskuļu korseti, taču papildus tiek uzlabots muskuļu spēks un izturība arī citās ķermeņa daļās. Palielinās stabilitāte, locītavu kustību apjoms, līdzsvars, koordinācija, uzlabojas stāja un emocionālā pašsajūta. Grupā aicināti gan cilvēki, kam jau ir kādas sūdzības, gan tie, kuri vēlas vingrot profilaktiski. Vingrojumi tiek izpildīti dažādās pozīcijās gan bez palīglīdzekļiem, gan izmantojot mazo inventāru.

/6 Months

CF Bokss

CF Bokss

vidējas intensitātes boksa nodarbības

Boksa nodarbības, kuras notiek grupās sākot no 11 gadu vecuma un to sastāda iesildīšanās, tehnikas apguve, dažādu uzdevumu veikšana un atsildīšanās profesionāla trenera vadībā. Nodarbībās tiek stiprināta veselība, izturība, veiklība un spēks, kā arī tiek attīstīta sitienu tehnika un norūdīts organisms. Nodarbībās tiek aicināts ikviens, kurš pirms tam nav nodarbojies ar boksu vai arī pagājis ilgs laiks, kopš pēdējām nodarbībām.

/6 Months

CF Bokss Kid

CF Bokss Kid

boksa nodarbības bērniem

Boksa nodarbības, kuras notiek grupās bērniem no 7 līdz 10 gadu vecumam. Nodarbību pamatā ir stiprināt bērna ticību saviem spēkiem un veicināt bērnu disciplīnu! Atbilstoši vecumam tiek apgūti dažādi boksa elementi un pamata vingrinājumi, kas veicinās bērnu dzīvesprieku, veselību, izturību, veiklību un spēku. Tāpat šīs nodarbības iemācīs bērniem aizstāvēties jebkurā dzīves situācijā.

/6 Months

CF TRX

CF TRX

nodarbības ar TRX sistēmām

Nodarbības, kurās tiek izmantota TRX piekares sistēma sertificētu treneru vadībā. TRX piekares sistēma ir viens no jaunākajiem un efektīvākajiem treniņa konceptiem pasaulē. TRX sistēma attīsta lokanību, spēku, izturību, īpaši stabilitāti un dziļo muskulatūru. Uzlabojas arī locītavu stabilitāte un mobilitāte, stāja, samazinās traumu risks. Treniņa laikā tiek izmantots tikai un vienīgi sava ķermeņa svars.

/6 Months

CF grupa

CF grupa

augstas intensitātes nodarbības

Augstas intensitātes funkcionālas nodarbības, kurās ir iekļauti dažnedažādi elementi, sevī apvienojot smagatlētiku, vieglatlētiku un vingrošanu! Nodarbība sākas ar pienācīgu iesildīšanos, pēc kura seko jaunu elementu apgūšana. Nodarbības otrajā pusē seko WOD (Workout of the day), pēc kura seko dziļās muskulatūras nostiprināšanas vingrinājumi, atsildīšanās un staipīšanās jeb streching.

/6 Months

Good morning

Good morning

vidējas intensitātes rīta nodarbības

Vidējas intensitātes rīta nodarbības, kas palīdz ķermenim pamosties un pienācīgi sagatavoties gaidāmajai dienai. Good morning palīdz saglabāt un nostiprināt veselību, norūda organismu un uzlabo darbaspējas. Nodarbībās tiek iekļautas dažādas treniņu metodes, tajā skaitā izmantojot TRX piekares sistēmu un šīs nodarbības ir nepieciešama visiem, bet it īpaši tiem, kam ir mazkustīgs dzīves veids.

/6 Months

Open Gym

Open Gym

atvērta tipa nodarbības

Nodarbības, kuras laikā ikvienam ir iespējams trenēties pašam(-ai) individuāli, bez grupas un trenera līdzdalības, taču nepieciešamības gadījumā iespējama palīdzība arī no trenera puses jebkurā jautājumā. Šajās nodarbībās dalībniekiem ir iespējams izmantot visu sporta klubā esošo inventāru, tādējādi realizējot pirms treniņa sevis noliktos plānus un mērķus.

/6 Months

CF Junior

CF Junior

nodarbības jauniešiem

Pamats jauniešu turpmākai attīstībai par sportistiem vai fiziski aktīviem un mērķtiecīgiem cilvēkiem. CF Junior nodarbību galvenais mērķis ir fiziskā sagatavotība, skriešanas un lekšanas tehnikas pilnveide, spēka, koordinācijas, ātruma un vispārējās izturības attīstīšana. Spēlēsim sporta spēles, skriesim stafetes un trenēsimies, izmantojot dažādu inventāru.

/6 Months

CF Level Up

CF Level Up

vidējas intensitātes nodarbība

Nodarbības, kurās tiek apgūti jauni kustību elementi un nostiprinātas jau esošās zināšanas, strādājot pie kāda konkrēta vingrinājuma tehniskā izpildījuma. Nodarbības paredzētas ikvienam interesentam, turklāt tās nenotiek tik intensīvā veidā, jo uzsvars tiek likts uz precīzu tehnikas izpildi. Nodarbības notiek ilgākā laika posmā (lielākoties 2 stundas) un tajā laikā tiek apgūtas līdz trīs jauniem vingrinājumiem.

/6 Months

Sievietes veselības vingrošana

Sievietes veselības vingrošana

nodarbība sievietēm

Nodarbība, kurā tiek stiprināta visa ķermeņa muskulatūra. Īpaša uzmanība tiek piešķirta pareizai elpošanai un apzinātai vingrošanai, kas nozīmē, ka Tu savieno prātu un ķermeni, mācies ieklausīties tajā. Grupā katru reizi tiek pievērsta uzmanība iegurņa pamatnes jeb intīmajai muskulatūrai, kurai ir ļoti liela nozīme mūsu dzīvē kā ieņemot, tā iznēsājot bērniņus, noturot iegurņa orgānus pareizajā pozīcijā un dzīvojot veselīgu seksuālo dzīvi. Visi vingrojumi ir droši un ieteicami gan veselām sievietēm bez sūdzībām, gan arī specifiskākos dzīves posmos, kā piemēram, pie diastāzes pēc dzemdībām (neatkarīgi no tā, cik sen tās bijušas, taču ne ātrāk kā 6 nedēļas pēc tām), pēc ginekoloģiskām vai vēdera dobuma operācijām, kad sadzijušas rētas utt. Šie visi ir funkcionāli traucējumi, kad vitāli svarīgi gan atjaunot labu stāju, veicot vingrojumus, kas nepalielina vēdera dobuma spiedienu, gan uzlabot asinsapgādi sievišķīgajos orgānos  un muskuļos, gan mācīties sajust katru sava ķermeņa šķiedru.

/6 Months

Skip to toolbar